2015. szeptember 17., csütörtök

Kamijo - Grazioso (Fordítás)

Farkas tekintettel,
denevérszárnyakkal,
Felébred a telihold fényében.
Sápadt bőr,
Rózsa színű vér,
Ez mind az én kezemben.

Ez egy szép álom,
Mert egymás karjaiban maradunk.

Menjünk hát az én utamon,
Mint két egymásba fonódott vörös rózsa.

[Örökké szép akarsz lenni?]
Súgja fülembe a démon.
[Ha ez az, amit szeretnél, én meg tudom adni,
Meg tudom adni azt a hatalmat, amire vágysz.]

Ez egy szép álom,
Mert egymás karjaiban maradunk.

Nem tudok lélegezni...
Szeretlek..!
Nélküled haldoklom.

Farkas tekintettel,
denevérszárnyakkal,
Felébred a telihold fényében.
Sápadt bőr,
Rózsa színű vér,
Ez mind az én kezemben.

Ez egy szép álom,
Mert egymás karjaiban maradunk.

Menjünk hát az én utamon,
Mint két egymásba fonódott vörös rózsa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése